sobota, 19 czerwca 2010

...opisy po Angielsku z tłumaczeniem :] `


. I will allow someone to love me /pozwalam komuś się pokochać
2. I don't believe you anymore... /Nie wierze Ci już
3. Do You Like Disparage People? Because You Do It Very Well... /Lubisz lekceważyć ludzi?bo świetnie Ci to wychodzi!
4. You're the one I wanna hold /Ty jesteś tym, którego chcę trzymać
5. I won't let another minute go to waste /Nie pozwolę kolejnej minucie się zmarnować
6. I'll never make you cry c'mon let's try /Nigdy nie spowoduję, że będziesz płakał, pozwól mi spróbować
7. Am I crazy for wanting you /jestem zwariowana czekaniem na Ciebie
8. I don't wanna waste your time /Nie chcę marnować Twojego czasu
9. Gleam of hope. / Przebłysk nadziei
10. I keep dreaming you'll be with me and you'll never go. /marzyłem, że będziesz ze mna i nigdy nie odejdziesz.
11. This time, this place... misused, mistakes /Ten czas,to miejsce... nadużycia, pomyłki.
12. forgive me my weakness ... /wybacz mi moja słabość
13. There's a reason I won't give you up /Jest powód, dla którego nie zrezygnuję z Ciebie
14. You give me love, I give you all I can! / Dajesz mi miłość, ja daję Ci wszystko co mogę!
15. You show me places that I've never been /Pokazujesz mi miejsca, w których nigdy nie byłam
16. There's a reason I won't give you up / Jest powód, dla którego nie zrezygnuję z Ciebie
17. and no one will taken the fall. /i nikt nie podał dłoni.
18. Just back off before I snap. /Po prostu zostaw mnie zanim się rozpadnę.
19. I don't even wanna be your friend / Nie chcę być nawet Twoim przyjacielem
20. Please don't tell me that you've changed / Proszę, nie mów mi, że się zmieniłeś...
21. can not keep what isn't mine. /Nie mogę zatrzymać czegoś, co nie jest moje
22. It's too bad that we had no time to rewind /szkoda, że nie mieliśmy czasu wszystkiego cofnąć
23. Contgratulations, I hate you
24. Truth is, sometimes I miss you so much I can hardly stand it. /Prawda jest taka, że czasami brakuje mi ciebie tak bardzo, że ledwo mogę to znieść.
25. Is true love just once in a lifetime? / Czy prawdziwa miłość jest tylko raz w życiu?
26. sometimes feel like he gave the meaning to this empty world. / czasami czuję, że to on nadał sens temu pustemu światu
27. Every day together. Always... /Każdego dnia razem. Na zawsze...
28. You'll be on my mind. Forever /Zostaniesz w moich myślach. Na zawsze
29. You're all I want but not like this. /Jesteś wszystkim, czego chcę, ale nie w ten sposób
30. You'l see it's not meant to be... /zobaczysz nie tak miało być...
31. Do we know each other ONLY by sight? /Czy znamy się TYLKO z widzenia?
32. People always leave! / Ludzie zawsze odchodzą!
33. Thinking on the one that I've been waiting for / Myślę o tym jedynym na którego czekam
34. Tell me what's this about? /Powiedz mi o co chodzi?
35. just thought you were the one... /poprostu myślałam, że byłeś tym jedynym
36. I´ll find some things to do to take my mind off missing you /znajdę sobie coś do roboty żeby odciągnąć moje myśli od tęsknoty za Tobą
37. I have lost my teddy-bear, can I sleep with You ? /Zgubiłam mojego misia-przytulankę, mogę spać z Tobą?
38. That boy is driving me insane! / Ten chłopak doprowadza mnie do szaleństwa
39. It's so nice to be happy sha la la / tak miło jest byc szczęśliwym
40. And I think you should know this You deserve much better than me /I myślę, że powinieneś wiedzieć zasługujesz na kogoś lepszego niż ja
41. Why you had to go I guess I'll never know /dlaczego musiałeś odejść.. wyglada na to, że nigdy się nie dowiem
42. I finally know what to do I must quit...You /W końcu wiem co robić-muszę z Ciebie zrezygnować
43. You'll always be in my life /Zawsze będziesz w moim zyciu.
Even if I'm not in your life / Nawet jeśli ja nie jestem w Twoim.
44. Somebody dreams about you every single night / Ktoś śni o Tobie każdej nocy.
45. Whatever people say I am, that's what I'm not /cokolwiek ludzie o mnie nie mówią, tym właśnie nie jestem
46. When I needed u most u were with her. Now? I don't even care. /Kiedy Cię najbardziej potrzebowałam byłeś z nią. Teraz? Nie obchodzisz mnie już
47. I'll thank God for every moment, every moment I had u there. /Dziekuję Bogu za każdy moment, każdy moment kiedy miałam Cię przy sobie
48. Every minute without u is a reason to be unappy. /Każda minuta bez Ciebie jest powodem do smutku
49. I'm a victim of your smile. /jestem ofiara Twojego uśmiechu
50. I want to be forgiven to hold u in my arms again. /Chcę zebyś mi przebaczył, trzymał mnie znowu w ramionach
51. Come back to me when you know just how you feel... /wróć do mnie kiedy bedziesz wiedział po prostu co czujesz...
52. It's not supposed to feel this way... /nie można czuć w ten sposób...
53. Free /Wolni
54. will you make me smile? please.. / Czy sprawisz, że się uśmiechnę? Proszę..
55. Escape from reality. /ucieczka od rzeczywistosci
56. Welcome to my life /Witam w moim życiu
57. I wanna be with you, gotta be with you, need to be with you /Chce być z Tobą, musze być z Tobą, potrzebuję tego...
58. so would I be out of line if I said 'I miss you'..? /więc czy byłabym skreślona gdybym powiedziała: "Tęsknię Za Tobą"..?
59. When I hear your voice, It's drowning in a whisper.. /Kiedy słyszę Twój głos, On przechodzi w szept..
60. Sometimes I wish I could save you.. /Czasami chciałabym móc Cię obronić..
61. Close your eyes and please don't let me go. /Zamknij oczy i proszę, nie pozwól mi odejść.
62. Take my hand tonight. One last time. /Złap mnie za rękę tej nocy. Ostatni raz.
63. Take my hand tonight, let's not think about tomorrow. /Złap mnie za rękę tej nocy, nie myślmy o jutrze.
64. I wanna be somebody /Chcę być kimś
65. I wanna be looking in your eyes /chcę patrzeć w Twoje oczy
66. Look into my eyes, and tell me what U see. /Spójrz w moje oczy i powiedz mi co widzisz.
67. did U find what U were looking for. /Czy znalazłeś to czego szukałeś
68. Just tell me the truth and nothing more. /Tylko powiedz mi prawdę i nic więcej.
69. I gave all I could give you, changed it all for you /Dałam wszystko co mogłam dać Tobie, zmieniałam to wszystko dla Ciebie
70. Can you see the pain that you caused on me /widzisz ból, który mi zadałeś
71. I'm thinking about you all the time /Myślę o Tobie cały czas
72. Good night ! Sleep tight. ;* / dobranoc ! śpij dobrze
73. How I wish, how I wish you were here /Tak bym chciała,tak bym chciała abys tutaj był..

7 komentarzy:

  1. Dzięki za ten wpis. Takie tłumaczenia przydają mi się w samodzielnej nauce słówek i zwrotów po angielsku. Obecnie przygotowuję się do kursu z angielskiego w szkole językowej https://lincoln.edu.pl/ i często szukam materiałów pomocniczych na blogach językowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

      Usuń
  2. Czasami fajnie jest poznać tego typu opisy, ale najlepiej jest je po prostu znać i mieć we własnej głowie. Dlatego gdy uczę się języka angielskiego z programów https://www.jezykiobce.pl/s/61/program-do-nauki-angielskiego to wtedy mam absolutną pewność, że jak najbardziej taka nauka do mnie trafia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

      Usuń
  3. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zdania, że sama nauka języka angielskiego jest przyjemna i należy do tego podejść odpowiedzialnie. Mi również bardzo podoba się wpis https://mamowato.pl/2020/07/jak-uczyc-dziecko-angielskiego-online/ gdzie dokładnie jest opisane jak uczyć dziecko nauki angielskiego online.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama znajomość języka angielskiego moim zdaniem jest dość ważna i warto jest umieć ten język obcy. Tym bardziej ja jestem zdania, żeby już dzieci się go zaczynały uczyć. Doskonale tą kwestię poruszono w https://czasdzieci.pl/ro_artykuly/id,1533033b.html i ja oczywiście się z nią zgadzam.

    OdpowiedzUsuń